Consulting opdracht: Interim Manager Payroll Outsourcing (afgesloten)

Job intro

Wij kijken uit naar een consultant voor een opdracht van minimum 6 maanden, verlengbaar tot 12 maanden. 

Bekijk het overzicht van onze actueel openstaande vacatures in het Nederlands hier. De selectieprocedure voor deze vacature werd helaas al afgesloten door Azuro. 

Taken en verantwoordelijkheden

Wij kijken uit naar een interim manager die op interim management basis verantwoordelijk zal worden voor de aansturing van de dienst "payroll outsourcing".

Je takenpakket in deze interim management functie omvat:

  • Tijdelijk aansturen van de dienst en het team Payroll Outsourcing bij onze opdrachtgever. Verantwoordelijk voor people management en operationeel management. 
  • Uitvoeren van een strategische analyse en opmaak van een strategisch actieplan, met oog op verbetering van processen, efficiëntie en werking van de dienst. 
  • Bespreken en verdedigen van je visie ten aanzien van Directie.
  • Daadwerkelijk uitvoeren en realiseren van het goedgekeurde strategische actieplan. 

Profielkenmerken

Voor deze functie kijken wij uit naar een consultant met de volgende profielkenmerken:

  • Master of gelijkwaardig door ervaring.
  • Perfecte kennis van het Nederlands of het Frans, aangevuld met een goede kennis van de tweede landstaal. 
  • Minimum 10 jaar ervaring, met een bewezen track record binnen het domein van "harde HR materie" (payrolling of comp&ben).
  • Eerdere ervaring in een people management rol. 
  • Bij voorkeur hebt u ook ervaring binnen en/of affiniteit met de HR dienstverlenende sector in brede zin, of hebt u ervaring in de omgeving van een sociaal secretariaat. 

Aanbod

  • Consulting opdracht op basis van een zelfstandige samenwerking.
  • Periode:minimum 6 maanden, maar wellicht verlengd tot 12 maanden.
  • Voltijdse opdracht, een inzet op 4/5e basis is mogelijk bespreekbaar. 
  • Opstarttermijn: bespreekbaar, onze opdrachtgever prefereert uiteraard een snellere opstart binnen 1 tot 2 maanden. 
  • Locatie van deze opdracht: bespreekbaar. U houdt best rekening met het feit dat regelmatige (nationale) verplaatsingen vereist zullen in deze opdracht (vb. in kader van intern overleg, om interne samenwerkingsprocessen efficiënter af te stemmen, etc....). Minimum 1 dag/week zal u in Brussel verwacht worden. De andere dagen bezoekt u andere vestigingen van onze opdrachtgever in het kader van overleg of werkt u in een regionale cel nabij uw eigen woonplaats. 

Trefwoorden voor deze vacature

interim management, consultant, freelance, HR, human resources, payrolling, compensation & benefits.

Contactpersoon voor deze job

Neem contact met Raf Steenssens voor meer informatie over deze opdracht.

  • Via tel: 03/206.78.30
  • Via email: raf.steenssens(AT)azuro.be

Deze vacature is afgesloten waardoor er niet meer gesolliciteerd kan worden.

Vergelijkbare vacatures: