Teamleader Contact Center (afgesloten)

Job intro

Heb jij een eerdere ervaring als teamleader in een klantendienst – of contact center omgeving? Heb je daarnaast een goede talenkennis van het Nederlands en het Frans?

De aanwervingen voor deze vacature werden ondertussen reeds stopgezet. Mogelijk werd u nog naar deze pagina doorverwezen via een andere website. Klik hier voor een overzicht van onze huidige vacatures.

Taken en verantwoordelijkheden

Je wordt verantwoordelijk voor het aansturen en coachen van een team van 8 tot 10 medewerkers. Je bent het eerste aanspreekpunt op de werkvloer bij vragen.

Je coacht je medewerkers ter verbetering van hun prestaties (call handling skills, opbouw productkennis d.m.v. briefings, actief meeluisteren, ….). Je houdt hierbij steeds de interne kwaliteitscriteria voor ogen.

Je neemt initiatieven ter verbetering van de werkomgeving en sfeer en stuurt bestaande werkprocessen bij waar nodig.

Je bent verantwoordelijk voor de inplanning van uw medewerkers, het opvolgen van de service levels binnen uw team en het regelen van verlofaanvragen en opleidingen.

Je draagt een belangrijke rol in de algemene operationele werking van het contact center: je signaleert tijdig werkpieken of afwijkingen in de service levels en onderneemt actie in samenspraak met het management. Je bewaart hiervoor ten allen tijde je helikopterview over de afdeling in brede zin. Daarnaast ben je binnen je eigen domein verantwoordelijk voor de coördinatie en opvolging van specifieke issues of regelmatig terug kerende vragen met de verschillende backoffice diensten.

Tot slot ben je bereid om op piekmomenten ook zelf actief telefoons aan te nemen of emails te beheren.

Je werkt in teamverband op een dienst met 3 andere collega teamleaders en rapporteert aan de contact center manager.

Profielkenmerken

 Je bent in het bezit van een bachelor of masterdiploma en je hebt enkele jaren ervaring in een gelijkaardige functie als teamleader of teamcoach in een contact center of customer service omgeving.

Je beschikt over leidinggevende capaciteiten en ervaring en bent een vlotte communicator.

Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans (tweetalige medewerkers in het team).

Kennis, ervaring of affiniteit met de wereld van het bank- en verzekeringswezen is een plus, maar geen absolute vereiste. Belangrijker is uw affiniteit met de contact center werkomgeving.

Aanbod

 Vaste tewerkstelling met contract van onbepaalde duur.

Voltijds contract met kantooruren, geen avond-of weekendwerk.


Tewerkstelling in Antwerpen-Centrum, vlot bereikbaar met openbaar vervoer.

Bruto loon, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps-en hospitalisatieverzekering,…).

Trefwoorden voor deze vacature

Je kandidatuur zal binnen Azuro opgevolgd worden door An Davidson

De volgende trefwoorden verhogen onze vindbaarheid op het internet: klantendienst, vacature, job, teamleider, teamleader, manager, teamcoach, trainer, customer service, customer care, Antwerpen, contact center, klantendienst, functie

 

Deze vacature is afgesloten waardoor er niet meer gesolliciteerd kan worden.

Vergelijkbare vacatures: